Staff Ansøgning - Wolfi

Locked
84 views
Pls skriv til mig, hvis der er nogle stave feji også vil jeg rekt dem.

In-game navn(e): 
SC LCPL 2112 1stWolfi

SteamID :
STEAM_0:1:53427068 

Dit rigtige navn:
Mike

Din alder: 
16 år, 17 til decmenber

Hvem er du? og hvordan er du som Person?
Mit navn er Mike og er en gamer og spiller meget Computer, Jeg elsker og spille G-mod. Jeg er også god til og holde mit hoved Koldt i case's og ikke blive sur. Jeg kan godt nogle gang virke sur Ingame, men jeg spiller bare en Trooper som kan sine ting. :D 

Har du kendskab til ULX?: 
Jeg er kendet med ULX

Har du tidligere erfaring som adminstrator på en StarwarsRP eller bare generelt RP som DarkRP?
Hvis ja, uddyb gerne detaljer (Rank, hvor mange timer, hvilken serveren?)

Jeg har være Staff på 4 Darkrp serverer. Server jeg ikke kan husk men var J-Admin og headadmin, mod. Har heller ikke Timer på den her.
Jeg også være staff på 2 Star Wars Rp server
Dansk community (0,1 og 0,2) Har ikke timer på den

Hvorfor skal vi vælge dig?:
Jeg kan alle regler og har ikke nogle Warns, har heller ikke blevet Kicked / ban på serveren før. + det som er i "Hvad kan du bringe til staff teamet?"

Hvad kan du bringe til staff teamet?
En aktiv person, som kan reglerne. en rolig og serios person.

Har du kendskab til StarwarsRP? 
ja, jeg har spillet meget S-Wars RP, men mange fra staff og nogle der ikke er med i det.

Hvor aktiv kan du være som staff?
Ja jeg kan være meget Aktiv da jeg ikke har nogle fritids aktiviterne

Andet vi skal vide?
Jeg er stærket ordblind

Tak fordi du Læset min Ansøging, husk nu og give din mening med til ((+ = -) Rep ).

1stLT_Wolfi said previously:

Pls skriv til mig, hvis der er nogle stave feji også vil jeg rekt dem.

In-game navn(e): 
SC LCPL 2112 1stWolfi

SteamID :
STEAM_0:1:53427068 

Dit rigtige navn:
Mike

Din alder: 
16 år, 17 til decmenber

Hvem er du? og hvordan er du som Person?
Mit navn er Mike og er en gamer og spiller meget Computer, Jeg elsker og spille G-mod. Jeg er også god til og holde mit hoved Koldt i case's og ikke blive sur. Jeg kan godt nogle gang virke sur Ingame, men jeg spiller bare en Trooper som kan sine ting. :D 

Har du kendskab til ULX?: 
Jeg er kendet med ULX

Har du tidligere erfaring som adminstrator på en StarwarsRP eller bare generelt RP som DarkRP?
Hvis ja, uddyb gerne detaljer (Rank, hvor mange timer, hvilken serveren?)

Jeg har være Staff på 4 Darkrp serverer. Server jeg ikke kan husk men var J-Admin og headadmin, mod. Har heller ikke Timer på den her.
Jeg også være staff på 2 Star Wars Rp server
Dansk community (0,1 og 0,2) Har ikke timer på den

Hvorfor skal vi vælge dig?:
Jeg kan alle regler og har ikke nogle Warns, har heller ikke blevet Kicked / ban på serveren før. + det som er i Hvad kan du bringe til staff teamet?

Hvad kan du bringe til staff teamet?
En aktiv person, som kan reglerne. en rolig og serios person.

Har du kendskab til StarwarsRP? 
ja, jeg har spillet meget S-Wars RP, men mange fra staff og nogle der ikke er med i det.

Hvor aktiv kan du være som staff?
Ja jeg kan være meget Aktiv da jeg ikke har nogle fritids aktiviterne

Andet vi skal vide?
Jeg er stærket ordblind

Tak fordi du Læset min Ansøging, husk nu og give din mening med til ((+ = -) Rep ).

Din ansøgning til Staff-Teamet er Godkendt og du vil blive kontaktet af staff på discord samt in-game vedrørende dit Rank 

// Deviss
Community Ejer
Reply