Naval Ansøgning - Mr Cat

100 views
IRL Navn: Ketil

Ingame Navn: Mr Cat

Alder: 13

Har du tidligere erfaring: Jeg har været Grand Admiral på en server før, så jeg har på en måde en erfaring I at være en del af ledelsen, har self også været andre høje rank, så som: Fleet, Commander, Jedi,Sith osv.

Hvor mange timer har du på  serveren?: 4 timer cirka, men har tænkt mig at være langt mere aktiv endu.

Nuværende rank og regiment på serveren?: Kun ST, men det er fordi der aldrig er tryouts og det er derfor I har brug for højere rankede, til at sætte commander're på plads osv.

Hvorfor dig?: Jeg er en rigtig god leder, som man kan kalde det, jeg kan holde hovedt koldt under pressede situationer/events og ting i den stil, jeg er også bare rigtig god til at finde en hurtig løsning og tænke mig ud af problemer og har som sagt været Grand Admiral og andre høje rank før, jeg syntes også selv jeg er god til at få folk til at lytte og bare være klar når jeg skal være klar til at gøre noget+ syntes selv jeg har ret god grammtik osv. Har dog ikke spillet så meget StarwarsRP i et stykke tid, men nu er jeg tilbage igen.

Hvad gør dig til en leder?: Jeg er god til at få folk til at lytte, jeg kan være hurtig klar på løsninger, jeg kan holde hovedt koldt, jeg er skrap, men ikke for skrap og jeg er bare i det hele taget god til at holde styr på tingene og få folk til at lytte, er dog ikke så glad med at snakke i debrief om hvad der er sket til event osv, men det skal jeg nok bare lige øve mig på, men eller's er jeg bare god til en masse og klar på at være under pressede situationer, eller tidspunkt hvor man skal tænke hurtigt.

Beskriv de forskellige Comms: Jeg er ikke helt sikker på disse, da jeg ikke har spillet det et stykke tid, så skal nok bare lige hurtigt blive oplært i det igen, men det er vel også en del af rp så ja.

Har du en mic?: Ja og den funker meget godt. Discord navn Mr Cat#4223

Hvor aktiv kan du være som Naval?: Pænt aktiv, kan self prøve at komme på vær gang i siger jeg skal, f.eks hvis der er events osv.

Håber det er okay jeg tilføjet lidt, for at gøre den ekstra spicy ;).
----------------------------------------------------------------------------------
Hvad laver du i din fritid: Jeg hænger ud med venner, Spiller Computer, Hopper på trampolin og det hele taget bare en masse dejlige ting, spiller en del computer, men ikke altid, men er self tit på.

Hvor tit kan du komme på i hverdag osv: Jeg kan komme på ca alle dage fra klokken 16:00-20:00 i hverdage, hvis det er nødvendigt kan jeg også lidt ekstra nogen gange, men det svinger fra tid til tid. Om weekenden kan jeg ca fra 10/11:00-Ugyldig tid, fordi det kommer an på om jeg skal noget eller om hvornår jeg går i seng osv.

Andet vi skal vide om dig: Jeg skriver meget hurtigt, så det kan være der er lidt stave-fejl, men håber i har fået alt den nødvendige info fra mig og gerne fortæl mig hvis jeg ikke bliver accepteret (Som jeg håber jeg gør) hvad grunden så er tak.

Hvis i finder ud af jeg ikke passer så godt til Naval, men hellere et andet rank, må I gerne skrive det.

Hej Mr Cat l FlexusRP,

Som der stod på vores discord, så er Naval ansøgninger lukket lige pt men vi gemmer din ansøgning og lader den stå åben her
så folk kan give et +REP eller -REP.

// Deviss
Community Ejer
Oh okay, lyder godt.

+Rep. Jeg har arbejdet meget sammen med Mr Cat på tidligere servere og ved, at han er en meget priviligeret fleet, eller herinde "Naval". Jeg synes også at han ansøgning var meget god, specielt med den lille crispy del han havde med, det viser bare at han har ekstra overskud og gider at arbejde for tingene han gerne vil. Jeg synes godt nok at det ville være ærgeligt hvis I afviste Mr Cat, han kunne være en god frisk del til Naval holdet.

Han har ændret det, kan jeg se! 

Reply